Bądźmy szczerzy.
„Niekoniecznie”, nie przyniesie Ci sukcesu.
Poszukując sensownych rozwiązań stracisz mnóstwo czasu, a konkurencja nie śpi.
Wszyscy networkerzy wiedzą, że media społecznościowe to trampolina w rozwoju własnych organizacji. Ale większość nie wie jak robić to skutecznie!
Wyprzedź ją już teraz, korzystając ze sprawdzonych technik zawartych w “Pełna moc stories”.
Zaufaj mi. Te techniki nie mają sobie równych.
Przestań być jakiś.
Nierozpoznawalny, taki jak wszyscy. Bądź inny. Bądź najlepszy!
1. Wstęp
5. Rozdział I Psychologia contentu – na co ludzie reagują?
14. Rozdział II 6 rodzajów stories, które są potrzebne do Twojego skutecznego działania
15. 6 typów treści na stories 15
15. Edukacja
17. Rozrywka
18. Inspiracja
20. Kontrowersja
21. Sprzedaż
23. Rekrutacja
26. Rozdział III Techniczne aspekty podanych przykładów
29. Specyfikacja techniczna
42. Rozdział IV Przykłady contentu na stories, wprost do wykorzystania przez Ciebie
42. Content typu Inspiracja
62. Content typu Kontrowersja
81. Content typu Rekrutacja
101. Content typu Edukacja
124. Content typu Rozrywka
139. Content typu Sprzedaż
160. PODSUMOWANIE
Specjalizuję się w strategii rozwoju profilu, układaniu contentu oraz pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych dla swoich klientów przy zastosowaniu tzw. Marketingu odwróconego (same osoby zgłaszają się do współpracy).
Tworzy także kursy online związane z największymi bolączkami tej branży:
- rekrutacją,...
- sprzedażą i...
- zaangażowaniem na profilu.
Dzięki oferowanym przeze mnie usługom, moi klienci wygenerowali już ponad 5500+ partnerów biznesowych do swoich struktur i tysiące konsumentów.
Ta książka to odpowiedź na najczęstsze problemy z jakimi spotykają się nasi odbiorcy. To instrukcja, która pomoże Tobie, jako liderowi budować angażujące, sprzedająca i przede wszystkim SKUTECZNE stories w biznesie Network Marketingu.
Ta książka to jedyne, czego potrzebujesz – cała wiedza na temat stories, skumulowana w jednym miejscu.
A to co ważne – jest NIEZALEŻNA. Nie ma żadnego znaczenia w jakim Networku jesteś i jaki produkt masz.
Nie ma znaczenia, czy sprzedajesz olejki, aloes, suplementy czy kawę.
To całe moje doświadczenie, zbierane przez ostatnie lata w zakresie skuteczności stories!
Dodatkowym bonusem są przykłady, które możesz zastosować od ręki na swoich Mediach społecznościowych.
Ale nie ufaj mi.
Zobacz, co mówią o mnie klientki, które wdrożyły te metody w życie.